Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

"Μέλυδρον" ή αλλιώς "Καλοκαιρινή Γλύκα"

Το τραγούδι που μας ταξιδεύει. Αν και δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση τους Πυξ Λαξ-βασικά, περισσότερο  ταλαντευόμενη είμαι με το αν μου αρέσουν ή όχι-πρέπει να πω πως αυτή είναι η μουσική που μυρίζει καλοκαίρι. Κυρίως η εισαγωγή του κομματιού.

Πολλοί αναρωτιούνται τί είναι το "Μέλυδρον". Από μία φιλολογική προσέγγιση θα μπορούσε να είναι σύνθετη λέξη από το "μέλι" και το "ύδωρ", πράγμα που σημαίνει γλυκό νερό. Εγώ θα κρατήσω αυτή την εξήγηση, για τον απλό λόγο πως θέλω το καλοκαίρι μου να είναι γλυκό και με νερό. (Όχι και τόσο κοντά στο νόημα, αλλά το 'κοψα στη μέση!)

Ας παραθέσουμε, λοιπόν: 




ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

1 σχόλιο:

  1. Τους έχω σε μεγάλη εκτίμηση αντιθέτως ,
    μα μ αρέσει η ερμηνεία σου . . .
    Καλή χρονιά με υπέροχες μουσικές κι όμορφες λέξεις 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή